ahvaz

ahvaz

خدمات رجیستری آیفون Apple iPhone گوشی موبایل اپل در اهواز

پربازدیدترین گوشی موبایل اپل آیفون 14 ایران تهران اهواز


تحقیقات نشان می دهد که 14 گوشی آیفون به صورت غیر رسمی وارد بازار ایران شده و به همین دلیل هیچ کدام رجیستر نمی شوند.

پربازدیدترین گوشی موبایل اپل آیفون 14 ایران تهران اهواز

گوشی های آیفون ماه گذشته به طور رسمی توسط اپل معرفی شدند و پس از مدت کوتاهی وارد بازار ایران شدند. اما تحقیقات نشان می دهد که این سری از آیفون ها به صورت غیر رسمی وارد بازار شده اند و به همین دلیل امکان ثبت نام آنها وجود ندارد. در واقع سرویس این اپراتور تلفن یک ماه پس از فعال سازی قطع می شود.
آیفون 14 نخرید
در حال حاضر انواع مدل های خرید آیفون 14 در بازار ایران و همچنین در تبلیغات اینترنتی با قیمت های بالا به فروش می رسد، البته مسئولان انجمن واردکنندگان گوشی تلفن همراه از تخصیص ارزی برای واردات آن خبر دادند. است. آیفون 14 و همه اینها غیر رسمی هستند. وارد بازار ایران شده اند.
بر اساس بررسی‌ها، گوشی‌های آیفون 14 در قالب کالای مسافربری به صورت قاچاق وارد بازار ایران شده و توسط فروشندگانی که قول ثبت نام و ثبت نام در آینده می‌دادند به متقاضیان فروخته می‌شد. عملی که قانون آن را جرم قاچاق کالا و ارز می داند.
در واقع این فروشندگان که گوشی های موبایل دست دوم آیفون 14 را با وعده ثبت نام و ثبت نام در آینده به مشتریان می فروشند، از اطلاعات مسافر برای ثبت نام این گوشی ها سوء استفاده می کنند. البته برخی اخبار حاکی از آن است که گوشی های آیفون 14 را نیز نمی توان به عنوان مسافر ثبت کرد.
تاکنون هیچ مدل آیفون 14 ثبت نشده است
لازم به ذکر است که برخی از فروشندگان در آگهی های فروش خود آیفون 14 را به صورت رجیستر شده عرضه می کنند، سامانه همتا اعلام کرد که تاکنون هیچ مدل آیفون کارکرده دست دوم 14 به صورت رسمی ثبت و یا ثبت نشده است.
در واقع اینکه فروشندگان این گوشی ها به تازگی وارد مراحل ثبت نام اولیه در مرزهای وارداتی و گمرکی شده اند، به معنای پایان ثبت نام نیست، به نظر می رسد آنها فقط مصرف کنندگان را به خرید آیفون 14 تشویق می کنند. اما اگر ثبت نام تلفن همراه به طور کامل انجام نشود، پس از 30 روز، کلیه خدمات عملیاتی قطع می شود.
بخشنامه ای برای ثبت احوال صادر نشد.
در همین رابطه محمد هادی فلاحی گفت: موضوع واردات و رجیستری آیفون همچنان در معاونت ویژه و دولت در دست بررسی است و تاکنون بخشنامه ای تصویب نشده است. وی افزود: در حال حاضر گوشی های آیفون 14 به صورت قاچاق و با سوء استفاده از فرآیند جابجایی مسافر وارد کشور شده و هیچ کدام به صورت رسمی وارد بازار ایران نشده است.

ahvaz
ahvaz خدمات رجیستری آیفون Apple iPhone گوشی موبایل اپل در اهواز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋